lördag 14 februari 2009

Sol och snö!

Otroligt härligt väder idag! Kunde inte låta bli att ge mig ut på ängen ( som vi skulle hålla oss ifrån:-) Men idag var det ett precis lagom snötäcke så det faktiskt funkade att även galoppera. Så efter en sväng ut i skogen först så lät jag honom galoppera av sig innan vi jobbade lite. Så fort han fått göra sig av med den där överskottsenergin så var det såklart mycket lättare att fokusera :-)


Anna kom och filmade oss, hon provade även att rida några varv - gick jättebra, det var verkligen roligt att få se honom riden!
Filmen kommer lite senare då den verkar ha fastnat i uppladdningen. Nä, nu är det dags för melodifestivalen, så gó kväll på er:-)

3 kommentarer:

  1. Jag vill se film!!! :) Kram BM :)

    SvaraRadera
  2. Ser underbart ut i snö o sol!

    SvaraRadera
  3. Jag vill rida igen! Riktigt riktigt roligt!
    Sen behöver jag ju inte luta mig bakåt bara för att sitta ner ha ha ha! Lite lätt ovant kan man säga. De är ju som natt och dag Ikaros och Lunaro!

    SvaraRadera