onsdag 6 maj 2009

Sponsorer se hit!!

Jag vill ha en häst till! Hittade den här, en liten (155 cm) PRE 05:a. Annonseras för 36.000 kr vilket jag tycker är sjukt billigt!! Skulle dock behöva en sponsor som kan betala det månatliga underhållet :-) Nån som ställer upp? http://www.youtube.com/watch?v=q1sscjBbxYM

Lille gul sköter sig i ridningen. Har hållt oss ifrån ridbanan lite och vart i skogen och på fälten och jobbat i stället. Tömkörde dock igår vilket snabbt gjorde mig påmind om varför det var såpass länge sedan jag gjorde det, jag kommer inte åt honom där helt enkelt! Han går som i tuggummi, mkt väl medveten om att jag står och vevar med ett fjantigt kort dressyrspö (har ingen körpisk, och longerpisken blir för tung att hantera efter en stund) Han är så jäkla lat och bekväm så det känns som att det är jag som får mest motion.... Uppsuttet är han tack och lov annorlunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar