lördag 25 augusti 2012

Köpt, inte köpt & efterlysning....

Fyndade ett nytt Amigo 600D till den gule idag, Granngården har dem för 789 kr men tack vare att jag hade 10% samt två olika rabattkort så betalade jag bara 335 kr:)))
Har ett Amigo 1200D sen tidigare och är supernöjd med det.
 

 

Nya skydd till Ikaroz blev det också...

Nån som sett boots i detta material? (det är typ som den mjuka luddiga delen i ett kardborreband) Har ett par liknande och de är det ENDA som håller i hagen. PC går ju att beställa men
känns lite dyra i hagen, å andra sidan, det blir snart dyrt med nya boots varje månad oxå....

Inte köpt, men vill ha:) Hade passat fint på kommande hoppträningar...Ja ni läste
rätt,  men det är Anna som ska sköta denna aktivitet:)

4 kommentarer:

  1. Snygga saker!!!! Vill ha!!!
    Cobben har några liknande boots som är kanonbra o sitter perfekt, men det är Back-on-track.

    SvaraRadera
    Svar
    1. BoT känns oxå lite dyrt i hagen...:)

      Radera
  2. Vilket fynd du gjorde med täcket!Har haft såna liknande boots förr(och som ligger nånstans som jag inte hittar)och jag tyckte dom funkade bra,nackdelen med dom är att är det blött ute tar det en evighet innan dom torkar:( Köpte ett par andra liknande på granngården när jag var där som var lite tjockare(Event)som hitills har sett till att skorna inte ryker i hagen(!),tyvärr tar det ju lite lång tid även för dom att torka men än så länge så blir dom inte riktigt lika blöta som dom som jag har som är liknande dom du har funderat på!Annars körde jag kotringar+gummiboots på Sudden under hans värsta "tappa-skor-period":))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade ett par Globusboots idag i det där luddiga materialet:) dock var inte modellen helt 100 men jag köpte dom ändå, verkar som dom snurrar runt och är inte lika breda fram som bak så det blir ju dumt när främre delen snurrar bak... Gummiboots har jag oxå men han blir så konstig i kronranden så fort jag använder dem, helt "svampig" så dom vågar jag tyvärr inte använda mer, jag vet inte om det beror på att det blir för "tätt" liksom?

      Radera