måndag 5 mars 2012

Svar på kommentar

Fick nedanstående kommentar i mitt inlägg angående kommunens dröjsmål med beslut om rihuset på Nöthult. Det är inte själva kommentaren i sig jag reagerar så mkt på, men däremot om man går in och läser på den blogg som hänvisas till.
Jag tycker INTE det är ok att hänga ut folk på det här sättet, vad tycker ni ?

"Nu är det ju så att URIK drivs i privat regi . Är inte med i ridsportsförbundet, ingen utbildad instruktör, endast privat vinstinresse. Varför skall Uddevalla kommuns skattebetalares pengar läggas hos en privaperson?? Öppna ögonen och bli lite kritisk till hur verksamhetn på Nöthult bedrivs Nej satsa på en kommunalägd anläggning, ubildade hästar och väl utbildade instruktörer. Ge alla hästintresserade en anläggning värd att kallas ridskol" http://ridhusiuddevalla.blogspot.com

Svar
CissiMar 4, 2012 11:32 PM
Har läst er blogg och föreslår att ni framför era åsikter direkt till berörda ist för att bedriva smutskastning via nätet. Jag är själv inte insatt i hur verksamheten sköts på Nöthult men oavsett så tycker jag INTE det är ok att sprida rykten och påståenden hur som helst. Om det nu är så illa ställt med hästhållningen så är det väl läge att låta en djurskyddsinspektör avgöra detta

3 kommentarer:

  1. Jösses vilket liv det blivit kring det där ridhuset. Folk verkar mycket upprörda och engagerade (eller så skrivs det en massa och görs rent prkatiskt rätt lite, vad vet jag). Synd att slakten av Syriens invånare inte skapar lika mycket uppståndelse.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Oj vilket drama :-O

    SvaraRadera