fredag 16 mars 2012

Det rör på sig...

Har haft en familj här två gånger som lovat besked efter helgen, men dom har flera ponnyer att välja bland så vi får väl se hur det går. Jag tycker det var en toppenfamilj så självklart hoppas jag att de väljer Clara...
Sen har jag ytterligare två ev tre som står "på kö" att få komma, men det är ett pusslande att få till med tider som passar plus att det måste bli vettigt för Clara också, det kan ju inte helt plötsligt bli hoppning tre gånger på en vecka liksom.
Nä usch det gör lite ont i hjärtat, är alldeles för blödig för att pyssla med försäljning....:)

Fick mätt henne på Åby i tisdags iaf, intressant att köra genom Göteborg med blinkers som blinkar åt BÅDA håll oavsett åt vilket håll man blinkar. Min bil var på verstad och den andra dragbilen var tydligen inte kompatibel med släpet, nåväl vi överlevde och kom fram iaf. 146,7 cm var hon och blev därmed 146 cm på mätintyget eftersom man numera avrundar ALLA decimaler nedåt, skumt...

Ikaroz går bättre och bättre, gick ju toppen på träningen sist men tyckte sen att jag inte fick till det alls på samma sätt hemma, men nu börjar det ta sig:)


Tack till min vän staketstolpen som alltid ställer upp och filmar:) Intressant att den vid två tillfällen dessutom lyckas vrida kameran ngt när vi kommer förbi...

2 kommentarer:

  1. Vem vet....nästa gång kanske den zoomar också,haha;)Va lustigt!Han ser fin ut den "gule" och hoppas att dom väljer Clara!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det sägs att det spökar i stallet så vem vet, det kanske var spöket som var där o hjälpte till:)
      Fick besked nu att flickan ville ha en "piggare" ponny så det blev inget, synd för jag tror hon hade blivit mer än nöjd...Nåväl, nu kommer det 1-2 nya i veckan så vi hoppas på bättre träff där:)

      Radera