onsdag 18 maj 2011

Det går framåt

Fick tränarhjälp för första gången på ett halvår i måndags. Är ju så att man skäms att jag är så dålig på att komma iväg/anlita tränare, men bättre sent än aldrig.
Nåväl, fick öva på att "åka häst" (vilket jag iofs är rätt bra på när jag rider ensam :)Skulle inte rida så aktivt (rider man så sälla för tränare så tar man väl i så det räcker och blir över :)Det var lite annorlunda i traven, jag vågar inte riktigt åka med och lita på att han inte segar till sig, men jag ska prova så får vi se. Jobbade även lite med förvända galoppen vilket gick över förväntan.

2 kommentarer:

  1. Åh vad fin han ser ut,ja det är ju lätt att lägga sej till med div olater när man sitter å tragglar själv,varför kommer du inte till oss å tränar för Pernilla tror att det finns en tid på fredag om en vecka/ Isa

    SvaraRadera
  2. Tycker det ser riktigt bra ut!

    SvaraRadera