fredag 27 juli 2012

Stövlar

Gule har vilat några dagar, matte tränar själv:) Igår 2*1,8 km nu en bit under 6 min/km, värre blir nog att öka farten ytterligare, kanske ska prova öka sträckan ist till att börja med.
Brukar inte lägga in planerad vila då det oftast blir en del ofrivillig vila ändå men kände att nu när det varit så varmt och jag jobbar såpass mkt (och därmed inte heller har möjlighet att ta in honom några timmar på dagen för vila) så får det bli någon veckas semester nu.



Efter jobbet bär det av för att hämta en överaskning till Tuva, hittade dessa begagnade stövlar till ett löjligt lågt pris, hoppas de passar:)


På tal om stövlar är jag sugen på att prova dessa som finns på Hööks, något som sett/provat dem? Någon form av syntetläder, ser varmt och skönt ut med fodringen. Mina gamla vinterridstövlar är nu helt slut så jag behöver nåt nytt till vintern.

Victoria High Rider Mountain Horse®

Nöjd med nya ridstövlarna, dock är dock väldigt svåra att gå i (iofs bra då det inte finns nån risk att man klampar ut i nån lerig hage med dem:) Använder dem än så länge bara på träning / tävling, bra att de gamla fortfarande är hela och funktionella (och sköna att gå i)

Det jag verkligen skulle behöva köpa är ett par löparskor, men ärligt, måste dom kosta 1000-1500 kr?? Någon som har tips på billigare men ändå vettiga skor?

1 kommentar:

  1. Fina ridstövlar. Ska oxå åka till Hööks pch prova ut nya till vintern.

    SvaraRadera