tisdag 22 maj 2012

Ridit:)


Ridit både igår och idag, äntligen, det har ju inte ens gått på halvfart senaste veckorna...Hältan bak försvann lika fort som den kom, han reagerade i hoven när Hovis klämde, dock har inget spruckit upp, men såväl hälta som puls är borta, så det var väl en stengalla då.
Passet idag gick bra, eller ja, jag missade helt att han var så lång och låg i formen som jag sedan såg att han är på filmen....Vad ska man gå på, känslan när man rider, eller det man sedan ser? Förmodligen båda antar jag. Kände mig ändå lite besviken när det inte såg ut som det kändes, men får påminna mig om att han inte varit igång ordentligt på ett tag. Jag tror jag missade att han var så lång och låg pga att han ändå var lätt och fin i munnen och svarade fint på hjälperna, aja jag kan inte bli anklagad för nån rollkur iaf))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar