fredag 4 maj 2012

Nån Leopold blev det inte....

Vart nere på Tre hästar två dagar i rad nu, fick med mig en Leopold hem som jag provade men nej, tyvärr passade den inte hästen, och inte mig heller för den delen, så det blev att åka tillbaka med den.
Jahapp, vad göra nu då? Nu kommer  den nya Batesen nästa vecka till Tre hästar och den vill jag gärna prova. Samtidigt känns det jäkligt oekonomiskt att köpa en helt ny sadel då det verkar som att de flesta sjunker rätt rejält i pris så fort de bara är liiiiite begagnade. Nu finns den ju inte på begagnatmarknaden ännu så det är ju inget alternativ just nu...Så, planen just nu är att köpa en likadan Bates som jag redan har, fast lite nyare, i väntan på att nya Bates finns som begagnad. OM man nu inte skulle ramla över ngt annat alternativ...:
Om någon har en Crown Jessica alt M&N att sälja, 17-17,5" MW får ni gärna hojta till!

1 kommentar: