söndag 26 februari 2012

Hästar hela helgen.....

Full fart hela helgen! Utsläpp av alla hästar på lördag morgon, därefter mockning och fix med mat till mina. Red därefter båda på ridbanan som äntligen har tinat!!:)) Clara skötte sig superfint, Ikaroz var jag inte lika nöjd med, han behöver verkligen jobbas regelbundet på böjda
spår för att vara någorlunda liksidig, bättre i slutet av passet iaf.


Sen hem och snabbt käka och duscha för att sedan bli upphämtad vid 13 av Anna, dags för Eurohorse /GHS. Blev en lyckad em/kväll med mkt att kolla på, inspirerande med dressyren såklart! Inte mkt shoppat, men blev iaf en fin lädergrimma och ett Eskadronschabrak.
Hemma vi 00.30 och kunde sen inte sova:( Blev typ max 4 h sömn sen var det dag att åka
på fotbollscup....ehhh var inte så värst sugen på det om man säger så. Dock var vi hemma redan efter 3h eftersom dottern fick ont i magen. Försöker sova när jag kom hem men ikke, ger upp efter 2 h, väldigt konstigt jag som typ kan somna på 2 minuter när som helst var som helst annars....
Åker till stallet i stället, Anna har ridit Ikaroz på fm så det är Clara kvar, får till en hoppträning med hjälp av Mimmi, vi sköter oss bra, både jag och Clara:)
Tja sen hem och fixa middag och sen tillbaks till stallet för insläpp och lite kvällsmys med pållarna...
NU hoppas jag att jag snart somnar, god natt på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar