söndag 21 november 2010

Ett filmklipp till..

2 kommentarer:

  1. Fråga: hur mycket/ofta/länge tränar du nedsuttet under ett pass ? Jag ser att du rider lätt i stort hela tiden just det här träningspasset, men för att tävla så skall man ju sitta ner och jag behöver 'vänja' Frasse vid det. Har märkt att jag är lite rädd för att sitta ner på honom då jag inte vill störa eller förstöra något. :-/ Det ser SÅ kul ut att träna och Ikaroz ser hur stabil och balanserad ut som helst!!

    SvaraRadera
  2. Va, sitta ned?! Måste man det menar du? :-O
    Skämt å sido, jag sitter ned väldigt lite, och det beror på att jag känner att jag lätt stör honom i traven. Stör jag honom blir han stötig och jag studsar mer och stör ännu mer...
    På något konstigt sätt har vi inte haft problem med nedsittningen just på tävling.

    SvaraRadera