tisdag 21 juli 2009

Provridning

Frostis matte var här och red honom igår, det gick jättebra, M tyckte att han var mjukare och lättare att rida - kul att det givit resultat så snabbt :-)

Kollade sedan i vanlig ordning igenom Hästnet annonser (har blivit som ett gift att jag måste kolla igenom alla hästannonser:-)

Igår hittade jag dock något utöver det vanliga, ett 4-årigt sto som rörde sig jättetrevligt och till ett mkt fördelaktigt pris. Jag tyckte att det här var absolut något för vännen A och några telefonsamtal senare hade A betalt handpenning på stoet och nu är vi på väg att åka dit för provridning!
Ja, jag vet det låter helt galet och bakvänt, men skulle det kunna bli någon affär var enda sättet att agera extremt snabbt! :-)
Spännande fortsättning följer.....

2 kommentarer:

  1. Jag läser visst lite illa såg jag nu. Klart att det var vännen A som var spekulant:) // JM

    SvaraRadera
  2. Nä, du läser inte illa :-) Jag har lagt till en lite förtydligande mening i efterhand :-)

    SvaraRadera