onsdag 8 juli 2009

Planering

Har kollat och planerat lite inför hösten. Nu kan man ju inte veta säkert att pålle håller sig skadefri och så, men min förhoppning är att starta vid tre tillfällen:

6 sept Valsäng (tjörn)
4 okt Skaftö
18 okt Trollhättan

Det blir nog LB:1 programmet alla tre gångerna.

Egentligen är det en hästteckning som jag vill visa er, som min superduktiga lillasyster gjort, men eftersom det inte går att kopiera enbart den så kommer här även lite andra porträtt.

Linn österberg | Artwork Portfolio | ArtWanted.com

Gissa vem som kommer att bli tillfrågad om att teckna Ikaros :-)

2 kommentarer:

  1. Jätteduktig lillasyster. =) Suktar även längtansfullt när jag hör hur bra du och Ikaroz är i 'gång' och det verkar flyta så bra för er.
    Själv ångrar jag bittert att jag valde att ge min lill-skrutt en 'sista' sommar som unghäst på bete. Jag borde ha fattat bättre! :-/

    SvaraRadera