torsdag 16 juli 2009

Nu har ponnyn kommit!


Igår kom Frosti, ponnyn som vi ska låna ett tag. Han är en supercool kille, perfekt barnhäst. Dock kanske inte så lättriden om man ställer mer krav än att lufsa rakt fram:-) Jag satt upp en stund idag, efter att Tuva ridit ut en sväng i skogen. Han tycker nog jag är en riktigt jobbig tant som är så envis vad det gäller att han ska jobba:-) Det började lossna lite i alla fall, ska bli spännande och se hur han är nästa pass. I morgon blir det i alla fall bara en skogstur med Tuva.

Gjorde värsta fyndet på Hööks idag, halva priset på halva priset, vilket gjorde att jag fick denna jacka för 107 kr!!



9 kommentarer:

  1. Stod denna ponnyn i herrestad innan?

    SvaraRadera
  2. Ja ska åka till Hööks omedelbart...:))

    SvaraRadera
  3. Amen.. är det sådana reor på Hööks typ överallt nu? :-o

    SvaraRadera
  4. Vet du vilken ras ponnyn är?
    Svara snälla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, vem undrar? :) Han är korsning, tror det är island/dartmor?

      Radera
  5. Det är jag som undrar men vet du vem som ägde han?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var en vän till mig som ägde honom då men han är såld nu. Jag vet var han finns om det är så, men då får du maila mig på c.fjell@hotmail.com och gärna berätta vem du är och varför du undrar :)

      Radera
    2. Jag har skickat ett mejl till dig om Frosti :)

      Radera
    3. Hej, bara så du vet så har det inte kommit fram ngt mail...

      Radera