måndag 27 juli 2009

Detta hoppas jag slippa uppleva :-(

Senaste inläggen har ju handlat lite om Annas nya häst. Alltid roligt och spännande när någon skaffar en ny häst !
Men tyvärr känns det som att det lika ofta händer att vänner och bekanta av olika anlednigar blir tvugna att ta bort sina hästar. Idag kom ett sådant där riktigt tråkigt besked...
Fick ett mail från en vän som hade fått avliva sin fina häst på plats pga olyckshändelse i hagen. Så fruktansvärt, kan knappt föreställa mig hur det skulle vara att hitta sin häst på det viset.... jag hoppas verkligen att jag slipper att uppleva det. Många styrkekramar till dig CB!!

2 kommentarer:

  1. Ja, det är verkligen hemskt! Fruktansvärt. Jag vet.

    SvaraRadera
  2. Inte roligt alls.En i vårt stall fick också tas bort på stallplanen ikväll pga mkt kraftig kolik,och oturligt nog så just idag var ägaren på Ullared och hann inte hem för att ens hinna säga hejdå till sin älskade häst,pga av att han var så smärtpåverkad....Vill inte råka ut för ngt sånt;)

    SvaraRadera