måndag 5 april 2010

På kurs

Kursen i Kungsbacka var riktigt bra, fick med oss en hel del tips om vad man ska tänka på för att plocka några extra poäng, men också konkreta förslag på hur man kan förbättra förutsättningarna för att få till olika moment/rörelser. Tyckte att B Hammar var en kunnig kvinna som hade bra motiveringar till varför hon dömde som hon gjorde. Dock tyckte vi att MSV B3 ekipaget blev bedömt alldeles för högt. Jag hade iaf förväntat mig mer kvalité för att ens uppnå godkänt, och där plockade ekipaget ett flertal 7:or...
En av "programryttarna" visade sig vara en tjej som jag kände igen från http://www.bukefalos.se/ Det visade sig att inte heller vi varit helt anonyma. Då jag berättade mitt användarnamn och sa att jag har en "gul" häst utbrast hon direkt - Åh, den fina hästen!
Lite extra mallig blir man ju då det dessutom är en svårklass ryttare som tycker att man har en fin häst :-)

2 kommentarer:

  1. Du HAR ju en fin häst ;-) Sug åt dig! men du måste nog berätta vilket buke-nick hon hade, jag förgås at nyfikenhet juh.

    SvaraRadera