måndag 19 april 2010

Mera lastträning....


Lasttränade igår kväll och tog mod till mig att även köra en sväng. Det är väl iofs inte själva körandet som oroar mig utan mer att han ska vägra gå på igen när han inser att vi ska göra annat än att bara gå in och äta i transporten. När vi kom tillbaka lastade jag ur och gick därefter in igen, vilket han tyckte var helt ok. Provlastade även nu på förmiddagen och då var han jättecool. Imorgon tänkte jag köra en sväng igen.



Clara med inspänningstyglar för andra gången, börjar hitta en lite bättre form.


Fast ibland var vi ju inte helt överens om man säger så :-)


3 kommentarer:

  1. Åh vilken fin bild på Ikaroz!! *love*

    SvaraRadera
  2. Så fint att det funkar att lasta. Träna för P på fre?

    SvaraRadera
  3. Nä det blir ingen träning för P, dels jobbar jag, men också för att jag vill bli mera säker på att jag verkligen får med honom hem om jag åker någonstans :) Så det får bli några riktigt korta turer till först. Dock är det ju tävling redan om 2 veckor, hjälp vad tiden går fort!

    SvaraRadera