onsdag 5 september 2012

Trögt.... :(

Känns lite allmänt motigt just nu, går inte som på räls precis:( Den antagna hovbölden verkade ge med sig redan efter ett par dagar, hann rida och longera ett par dagar men sen kom hältan tillbaka, dessutom dragit av sig en framsko. Tydlig puls på bakbenet nu och ömmar för tryck. "Nygamla" Hovis kommer på fredag (min gamla "sade upp sig" pga alla tappskor, nu får jag tillbaka den hovslagare jag hade från början som jag tyvärr blev av med pga att han inte längre skulle sko på heltid) Ska bli jätteskönt att få tillbaka honom och jag HOPPAS han kan få ordning på problemen.
Själv verkar jag åkt på en inflammation i höften så nu ska jag äta antiinflammatoriskt i två veckor, får dock fortsätta träna vilket var positivt.
Tuva tjatade till sig att få sitta upp igen på Ceasar igår, egentligen är det nog lite tidigt då hon fortfarande inte kan varken böja eller sträcka armen till 100% (senorna har blivit för korta efter gipsningen) men jag får väl låta henne tjuvstarta lite, hade henne på lina som extra säkerhet.

1 kommentar:

  1. Åå det är så jobbigt när det är en massa "små" motgångar hela tiden :/ hoppas att hovis har en bra plan :)

    SvaraRadera