fredag 1 juni 2012

Pyssel & shopping

Fick köpt ett nytt regntäcke till Ceasar idag, har letet efter ett lite billigare pga att Ikaroz gärna biter i kompisens täcke, tyvärr har jag inte hittat ngn bra budgetvarient så det fick bli ett Hansbo för 800kr, inte jättedyrt men blir det sönderbitet direkt så känns det ju inte så kul...Nu när det är så kallt på nätterna så kan jag ju slänga på ett skräptäcke uppepå, så sparar jag det nya lite iaf:)
Hittade två pannband på rea, 50 kr styck, perfekt för pysselprojekt. Pärlor inhandlades och så här blev resultatet på första pannbandet:






Hämtade sedan ett begagnat Globusträns i Henån som jag ropade  in för 43 kr på Tradera. Nosgrimman var helt skrot, bara att kasta, nu var det ju som tur var inte den jag var ute efter utan ett nackstycke samt sidostycken med inåtvändaspännen och dessa var iaf i gott skick. Dessutom medföljde ett nytt pannband, men det ska genomgå en lite makeover det oxå. Sen ska jag beställa den där lackade vita nosgrimman.....:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar