fredag 13 november 2009

Träning i Lysekil



Nu var det ett bra tag sedan jag skrev på bloggen, det har vart lite fullt upp med annat.
Efter tappskor och stengalla så är vi i alla fall igång igen.
Idag skedde premiärturen med transporten, lite extra nervöst för att vi skulle passa tiden till färjan, samtidigt som man inte vill komma för tidigt till färjeläget och bli stående still där för länge. Nåväl, han uppförde sig kanon, inga problem att stå still i transporten under färjeturen:-)
Vi åkte till Lysekil och tränade för Pernilla. Jättenöjd med passet, han är supercool och Pernilla är verkligen duktig på att se alla detaljer. Vi fick jobba en del på att få vänsterbogen på plats, fick bra tips på övningar att jobba med hemma. Ser fram emot nästa träning!

5 kommentarer:

  1. Aha, då var det Ikaros jag såg skymten av när jag red. Skymtade en gul häst när jag red i stora ridhuset...

    SvaraRadera
  2. Så fint de ser ut och så fin han har blivit..:))

    SvaraRadera
  3. Han ser jättefin ut,=))

    SvaraRadera
  4. Åh vad jag blir sugen på att träna :-) Ni är jättefina..

    SvaraRadera