onsdag 27 maj 2015

Kollat runt lite om möjlighet till bytesträning (för egen del) på lånad häst, fick många tips om Hagens ridcenter så dit kommer jag att åka så snart det går (ont om tider) Ska bli kul:)

Anmält oss till en programridning i juli, kommer rida Msv C1, hästen är definitivt redo för programmet, mest piloten som behöver lite stöttning så då passar det utmärkt att det inte är i tävlingsform utan att man har möjlighet att göra om och förbättra moment.

Sålt min Umetransport, skönt att det blev gjort då den bara givit mig dåligt samvete där den står, den kommer nu att bli "hönstaxi"....hon som köpte den avlar tydligen och åker på olika hönsträffar typ :)
Ytterligare en spekulant dagen efter jag sålt, då hon fick höra att den redan var såld ville hon gärna få tag i de nya ägarna (??) Det visade sig att hon jobbade med film och att den skulle passa SÅ bra i en film som skulle göras... så knasigt:)

Världens finaste.... :)

Så, nu i veckan ska jag väl få tummen ur att lasta min häst och åka en sväng, haft transporten sen november och han har fortfarande inte vart inne i den, mannen börjar undra vad ska du ha transporten till egentligen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar