tisdag 31 januari 2012

Lite kul på gång...

Närmar sig Göteborgs Horseshow, var inte där förra året så ska bli riktigt roligt att få se dressyren i år! (fick biljett i 40-års present av min snälla medryttare Anna Berglin:) Lite shopping hoppas jag att det ska bli oxå, Ikaroz behöver en ny lädergrimma, jag kan ju iaf TITTA på stövlar, men dom gamla får nog hänga med lite till. Sen finns det ju 1000 andra grejer att känna och klämma på...:)
Har hittat en hoppsadel till Clara, eller rättare sagt, vi får väl se om den passar, är tveksam men priset var väldigt bra så annars är det väl bara att sälja den vidare i så fall. Blev iaf en äldre Pessoasadel, ser ut så här, dock vet jag inte vad modellen heter, tror det är en "Paris", någon som vet?




Bokat in ett träningspass om 3 veckor, så då hoppas jag vägen är körbar så vi kommer oss iväg. Annars händer det väl inte så mkt. Vaccinerat båda pållarna, bokat massören till på måndag som ska känna igenom Ikaroz. Idag fick han prova solariet efter ridpasset, var mkt skeptisk till en början, får nog träna på att stå där några gånger innan han slappnar av ordentligt:)



(Lånad bild, hade ingen kamera med...)

2 kommentarer:

  1. Va härligt med solarium till hästarna!Har ni det i stallet?

    SvaraRadera
  2. ja det är i stallet, lite lyx faktiskt:)

    SvaraRadera