onsdag 23 juni 2010

Ofrivillig vila

Ikaroz har slagit sig själv på insidan bakbenet med sår, svullnad och hälta som resultat :-(
Kureras med penicillinsalva och kyllera så jag håller tummarna för snabb förbättring.
Var en sväng på Tre Hästar idag. Fick tag i ett regntäcke till Clara, något annat blev det inte. Letade efter nytt schabrak till tävling men eftersom jag inte tycker det är snyggt med sånt där "rep" i kantbandet så var det stört omöjligt att hitta nåt. Vissa schabrak förstör dom med blaffiga loggor, jag säger bara - Less s more!
Letade även efter en remontgrimma till Clara men inte heller det fanns någon i bra kvalité, utan bara tråkigt läder.

3 kommentarer:

  1. Va tråkigt att han skadat sej,hoppas att han blir bra snart!Ja det e sannerligen inte lätt att köpa när man e lite kräsen,haha:))Hittar heller aldrig nåt nu förtiden(lite tråkigt)....=))

    SvaraRadera
  2. Hööks har hyfsade remontgrimmor till bra pris och mjukt läder,kolla där =)

    SvaraRadera
  3. Tack för tips, helst vill jag ha en vitfodrad och det är väl delvis därför jag har svårt att hitta någon, sen har jag så svårt att köpa grejor som jag inte är helt 100 nöjd med, har blivit alldeles för petig..:-)

    SvaraRadera