söndag 5 oktober 2014

Hoppning på Tjörn


Toppendag på Tjörn med två felfria rundor för Anna och Ikaros. Premiär för lite längre resa sedan förra sommarens "olycka" i transporten. Kan bara säga att det kunde inte ha gått bättre, stod helt stilla hela vägen, 2*45 min, såååå himla skönt!!
Dagens skratt fick jag vid en pratstund med en liten tjej på 6 år. Efter att hon frågat ut mig om diverse saker, bla exakt huuuur mkt jag älskade hästar? Så kom frågan utifall hon möjligtvis skulle kunna få min häst, om jag nu skulle tröttna? He, he, njae...förklarade att det nog vara ganska liten chans att detta skulle hända. Efter lite betänketid kommer då: - Men om du DÖR, skulle jag DÅ kunna få hästen?? 
Öhhh, njae, kreativt tänkt, är säker på att tösen ser till att få en häst, på ett eller annat sätt:))












Hemsk bild men måste ju ha bildbevis på rosetterna :))





Tack snälla Anna för det fina armbandet, gjort av tagel från Ikaros svans:)

1 kommentar:

  1. Det var en trevlig utflykt, han åkte ju jättesnällt. Och tack för skjutsen! ;-) Vad bra att armbandet passade, han har verkligen så många fina nyanser i taglet!

    SvaraRadera