lördag 25 maj 2013

Ryggskott....igen :(

Åkt på ett ryggskott igen, känns ärligt talat för djävligt. Fick till och med gå hem från jobbet igår vilket aldrig händer, har inte varit sjukskriven på 8 år....Idag var det bara ett 3 timmars pass vilket jag ansåg skulle funka, men det var ingen hit det heller:( Som tur var kom en vänlig kund som åkte hem till sig och hämtade rejäla värktabletter till mig, dom verkar göra susen:) Tänk ändå att det  finns så snälla människor som faktiskt gör sig det besväret för någon dom inte alls känner!!


Fick med mig maken som stalldräng så han kunde hjälpa mig med de tyngsta grejerna, Gul var väldigt intresserad av den nya personalen....
Igår fanns inte på kartan att ta sig upp på nån häst, hoppas kanske kunna kravla mig upp ikväll, måste försöka hålla igång då det ju är kurs nästa helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar