fredag 19 april 2013

Kan inte bestämma mig....

Inte det enklaste att hitta ett kandar som uppfyller kriterierna: alla spännen i nacken, utbytbart pannband (går ej på alla rundsydda) inåtvända spännen vid betten, fodrat i nacken. 
Låter kanske lätt men om inte plånboken är fylld med 3000-8000 kr så blev det med ens svårt....:) Nåväl nu lutar det åt nedanstående, trots vissa "brister": fodrat nackstycke saknas (men går ju att köpa ett löst) pannbandet ser vääääl stort ut, får bytas.


Enda alternativet är detta kandaret :
Pannbandet skulle absolut bytas, stör mig lite på att käkremmen har spännen på båda sidor. Annars tycker jag det är ok, men för att jag inte skulle tvekat skulle alla spännen vart i nacken....

Hjälp, vad ska jag välja? 
Har även kollat på e-bay och hittat ett fint där men lite osäker på hur man handlar där, nån som gjort det?

1 kommentar:

  1. Det under såg så mycket ut. Mycket spännen och remar. Då var det översta snyggare.

    SvaraRadera