torsdag 22 augusti 2013

Det var då f-n oxå....

Ha, ha, "hoppas inget sätter stopp för detta nu" (kursen i helgen) Ja vad tror ni händer? Åkte till Fjällbacka och skodde. På hemvägen när det är nån mil kvar börjar han banka m framfoten såpass mkt att jag stannar och kollar, ser stressad ut. Fortsätter köra och det blir lugnt. Sen kommer jag till vägarbetet där asfaltering pågår, vilket gör att långa stillastående köer uppstår. Efter ett par minuter brakar det till utav he*vete där bak. Springer ut o kollar, rivit upp mattan där fram. Killen i lastbilen bakom hojtar att "du ditt lås ligger där borta" pekar bort på vägen. Han har alltså sprängt sönder ena låset till luckan. Var bara att lasta ur, jahopp där står man mitt i bilkön med bil o släp som verkligen står i vägen. Hade sån tur att Lena från stallet helt plötsligt står där och undrar vad jag håller på med....hon erbjöd sig direkt att köra bort min bil och släp, 1000 tack Lena! Tja, Gul och jag fick oss en minst sagt uppfriskande promenad hem, miljöträning de lux med alla bilar/maskiner...ja vad ska man säga, livet är iaf spännande....

3 kommentarer:

  1. Å, stackare, vilken skräck...

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilken otur, hoppas det gick bra. Vill bara tacka dig för att min dotter fick rida för Anna istället för dig. Det var första gången hon red för henne och hon tyckte det var toppenbra!! Hoppas ni är på "banan" igen.
    Tack en en gång.

    Med vänlig hälsning Angelica Martinsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad roligt att din dotter var nöjd:) Det var väldigt bra för min del oxå att ni kunde hoppa in med så kort varsel, tack för det :) Mvh Cissi

      Radera